به فروشگاه ابزار دقیق تکنیکا خوش آمدید.

فلومتر مغناطیسی badgermeter سری M3000

عکس های بیشتر از محصول

فلومتر مغناطیسی badgermeter سری M3000
مشاهده قیمت در پیش فاکتور توضیح

تأمین، واردات و فروش فلومتر مغناطیسی مدل M3000 از سری فلومترهای مگنت یا مغناطیسی شرکتBadger Meter که گزینه ای مناسب برای کاربردهایی که در آن موادی خشن و پر چگال همانند ترکیبات سیمانی از خط لوله گذر می کنند می باشد.

توصیف

جزییات

فلومتر مغناطیسی سری M3000 با طراحی ظاهری بسیار زیبا در کنار طراحی بسیار مطمئن برای کاربردهای کلاس 1 مربوط به نواحی با خطر بالا ترکیبی کاملا جذاب و کاربرپسند را ایجاد کرده است. این فلومتر در سایزهای متنوعی از 0.25” تا 24” روانه بازار مصرف گردیده است. از جمله خروجی های قابل دسترسی برای فلومتر سری M3000 SCADA می باشد. از جمله کاربردهای این فلومتر می توان به صنایع آب، فاضلاب، چاه های آب، آب های احیایی، کاربردهای دوسویه جریان، صنایع شیمیایی و دارویی و غذایی و نوشابه سازی است.

فلومتر سری M3000 در واقع نسل جدیدی از تکنولوژی در حوزه مغناطیس را به وجود آورده است که این مهم با استفاده از ریز پردازنده های نسل جدید و قابلیت های زیادی که این پردازنده در راستای پردازش اطلاعات در اختیار شرکت سازنده قرار داده است حاصل گردیده است. این نسل از فلومترها حساسیت بسیار پایینی به غلظت، دما، فشار و تغییرات ویسکوزیته دارند که امکان دستیابی به دقت و تداوم کارکرد صحیح دستگاه در بلند مدت را برای کاربر فراهم نموده است. مدل M3000 توانسته است برای ANSI/NSF استاندارد 61 ، Annex G را کسب کند.

بطور کل اساس عملکرد فلومترها مغناطیسی بدین شکل است که یک ولتاژ در یک کویل مغناطیسی القا می گردد و میدان مغناطیسی به وجود آمده باعث القای ولتاژ در سیال عبوری می گردد که این ولتاژ توسط دو الکترود که بصورت رو در رو در دو سوی لوله قرار داده شده اند اندازه گیری گردیده و براساس آن حجم فلوی سیال عبوری اندازه گیری می گردد. در واقع این الکترودهای یکی در ساعت 3 و دیگری در ساعت 9 نصب گردیده اند که گذر یک سیال هادی از میان لوله و از میان میدان مغناطیسی باعث القای ولتاژ در سیال و نتیجتا در الکترودها می گردد که این ولتاژ القایی توسط مدارات تقویت کننده تقویت و متناسب با خروجی مدنظر تغییر خواهد کرد که این قابلیت در کنار قابلیت تشخیص لوله خالی یا عدم عبور سیال توانایی این خانواده را دوچندان کرده است.

مسیر خط لوله سیال عبوری یک از جنس استیل ضد زنگ غیر هادی می باشد که در خارج لوله دو کویل الکترومغناطیس با تغذیه DC که بصورت عکس یکدیگر قرار گرفته اند قرار دارند. علاوه بر دو کویل مغناطیسی بالا دو الکترود بصورت مستقیم در مسیر سیال قرار داده شده که وظیفه اندازه گیری ولتاژ القایی در میدان مغناطیسی را همان طور که پیش تر نیز گفته شد را بر عهده دارند.

اطلاعات فنی

اطلاعات اضافی

برند محصول BadgerMeter آلمان
تکنولوژی مورد استفاده مگنت
محدوده اندازه گیری 0.03 تا 12 متر بر ثانیه
دقت اندازه گیری 0.25 درصد بازه کامل
فشار کاری 16 bar
دمای کاری PTFE / PFA – 20…150° C --------------------Hard rubber 0…80° C
مقاوم در برابر خوردگی بله
سیال کاری تمام مایعات
درگاه خروجی وابسته به نوع شبکه خروجی
سیگنال خروجی وابسته به مدل
نظرات

محصول(ات) مشابه: