به فروشگاه ابزار دقیق تکنیکا خوش آمدید.

فلومتر اختلاف فشاری Rosemount 3051S

عکس های بیشتر از محصول

فلومتر اختلاف فشاری Rosemount 3051S
مشاهده قیمت در پیش فاکتور توضیح

تأمین، واردات و فروش فلومتر اختلاف فشاری سری 3051S ، از سری دبی سنج های اختلاف فشاری شرکت Rosemount که در آن با ترکیب تکنولوژِی ترنسمیتر فشار مدل 3051S Rosemount ، به اندازه گیری دبی حجمی جریان می پردازد.

توصیف

جزییات

سری ترنسمیترهای coplanar شرکت rosemount در سری های 3051S در حوزه های تفاضلی ها، گیج ها، و فشارسنج های Absolute در حوزه صنعت پیشتاز می باشند.نوع ساختار coplanar امکان اجماع و اتصال بدون درز و نشتی با چند راهی ها، قطعات پایه را با راه حل هایی ساده برای درزگیری می دهد.

ترنسمیترهای  اختلاف فشار Rosemount 3051S coplanar با قابلیت های خود امکان بهینه سازی فرآیند شما را در چهار حوزه حیاتی تولید، کیفیت، بهینه سازی مصرف انرژی و امنیت و محیط دارا می باشند. با استفاده از قابلیت های و قدرت ممتاز این سری در طول فرآیند شما امکان کم کردن تغییرات فرآیند، دستیابی به بازدهی بالاتر در فرآیند و کاهش استهلاک تجهیزات و دستیابی منظم و آسان به خواسته فرآیند را خواهید داشت. همچنین کاربری ساده و راحت این تجهیز به شما اطمینان می دهد که اپراتور شما از تمامی امکانات دستگاه استفاده خواهد نمود.

این فلومتر دارای انواع خروجی های 4-20 mA Hart و Wireless و پروتکل FOUNDATION fieldbus می باشد که گزینه های زیادی در حوزه ارتباطات شبکه و همچنین امکان نصب نمایشگر در نقاط دورتر از سنسور را در اختیار کاربر قرار می دهد.

فلومتر اختلاف فشاری سری 3051S قابلیت کار با انواع گاز، مایع و بخار را داراست. zero و span value دستگاه ، قابلیت تنظیم در هر رنجی را دارد. مقدارspan  باید بزرگتر و یا حداقل مساوی با کوچکترین span باشد. برای واحد ترنسمیتر دستگاه باید از یک منبع تغذیه ی خارجی استفاده کرد. برای ترنسمیتر استاندارد (mA 4-20) باید از واحد 10.5 تا 42.4  ولت dc بدون بار استفاده کرد و برای transmitter Diagnostics Hart 3051S باید از منبع تغذیه ی بدون بار 12 تا 42 ولتdc  بهره برد.

ترنسمیتر این دستگاه امکان اندازه گیری همزمان فشار تفاضلی، دما، جرم و انرژی سیال عبوری را بطور همزمان دارا می باشد. همچنین تنظیم و خنثی سازی بیش از 25 متغیر امکان اندازه فلو بصورت دقیق و تکرارپذیر را فراهم می کند. همچنین امکان تنظیم پارامترهای فشار و دما متناسب با هر نوع فرآیند از دیگر امکانات این ترنسمیتر می باشد که درکنار نرم افزار Engineering Assistant امکان تنظیم و راه اندازی ساده دستگاه را برای کاربر فراهم می کند.

ماکزیمم loop resistance دستگاه بستگی به سطح ولتاژ منبع تغذیه خارجی دارد که در شکل های زیر نمایش داده شده است :

 

ماکزیمم loop resistance برای دو مدل ترنسمیتر استاندارد و transmitter Diagnostics Hart 3051S

ماکزیمم loop resistance برای دو مدل ترنسمیتر استاندارد و transmitter Diagnostics Hart 3051S

جنس سنسور اندازه گیری از platinuim-RTD می باشد که دارای مقاومت 100 اهم می باشد. همچنین جنس Annubar  از جنس stainless steel 316 می باشد. دمای کاری ترنسمیتر از 40- درجه ی سانتی گراد تا دمای 260 درجه ی سانتی گراد می باشد. همچنین دمای نگهداری آن از 46-  تا 110 درجه سانتی گراد می باشد.

اطلاعات فنی

اطلاعات اضافی

برند محصول ROSEMOUNT آمریکا
تکنولوژی مورد استفاده اختلاف فشاری
محدوده اندازه گیری 0,25 تا 276 بار
دقت اندازه گیری ±%0.04 دبی حجمی
فشار کاری 275 بار
دمای کاری 260 درجه سانتیگراد
مقاوم در برابر خوردگی بله
سیال کاری مایعات و گازها و بخارات
درگاه خروجی وابسته به نوع شبکه خروجی
سیگنال خروجی وابسته به مدل
نظرات

محصول(ات) مشابه: